Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jan 2025 16:01:09 +0200

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00036 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, 22845 Kabina kergliiklustee T6 // T7 
// T8 // Purpuri tn 1 // 14 // Purpuri tänav T1 // Sangviini tänav T1, Tartu 
maakond, Tartu linn, 22845 Kabina kergliiklustee T6, Tartu maakond, Tartu 
linn, 22845 Kabina kergliiklustee T6 // T7 // T8 // Purpuri tänav T1 // 
Sangviini tänav T1, Tartu maakond, Tartu linn, Purpuri tänav T1, Tartu 
maakond, Tartu linn, 22845 Kabina kergliiklustee T6 
(Reoveekanalisatsioonitorustik, Reoveepumpla, Veetorustik, Maa-alune 
tuletõrjehüdrant, Reoveepumpla juurdepääsutee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tartu maakond, Tartu linn, 22845 Kabina 
kergliiklustee T6 // T7 // T8 // Purpuri tn 1 // 14 // Purpuri tänav T1 // 
Sangviini tänav T1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27224829>  (menetlus nr: 
468202), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (HARRI PÄRSIM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister